Hajnali 5 óra klub – Robin Sharma

Share on facebook
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on whatsapp

A Hajnal 5 óra klub lényege a korán kelés, amit egy „Forradalmi reggeli rutin” követ.

Ennek a rutinnak a célja, hogy a mentális fókuszunkat felpörgesse, a fizikai erőnlétünket megalapozza, valamint buzdítson minket arra, hogy a mai napon is a legjobb formánkat nyújtsuk.

Csatlakozz te is és élvezd ki minden előnyét a klubnak!

[Vásárold meg és olvasd el te is. - Kattints a képre]

hajnali 5 ora klub, robin sharma, onfejlesztes, hatekonysag, fejlodes, siker, eletmod

Az aranyóra

A könyvnek köszönhetően megtanulhatjuk…

…hogyan lehetünk képesek hajnal 5kor felkelni,

…hogyan használhatjuk ki a csendet és a nyugalmat,

…hogyan hat ránk, a zavaró tényezők hiánya.

Használjunk ki egy olyan napszakot, amikor még mások alszanak, vagy éppen csak ébredeznek, esetleg a social media oldalakat böngészésére pazarolják az idejüket.

Amíg az emberek többsége arra vágyakozik, hogy rendkívüli dolgok történjenek velük, addig mi vegyük kezünkbe az irányítást és érjük el ezeket a sikereket.

A korai kelés növeli a kreativitásunkat, megduplázza az energiánkat és megháromszorozza a produktivitásunkat.

Azzal bizonyára tisztában vagyunk, hogy mindannyiunknak, korlátozott mentális kapacitás áll a rendelkezésére, valamint nap közben a figyelmünk sokszor megoszlik.

Például a munka, a social Media oldalak böngészése vagy a különböző társas interakciók is energiát vesznek el tőlünk és megtörik a fókuszunkat.

Ennek köszönhető, hogy ebédidő környékén már semmire, nem vagyunk képesek koncentrálni, és a figyelmünk folyamatos megoszlása miatt, azokra a dolgokra sem figyelünk oda 100%-osan, amikkel foglalkozunk.

FLOW és fejlődés

Hajnal 5kor vagyunk az egyik legjobb állapotban a FLOW eléréséhez.

Ha többre vágysz, mint az átlag, akkor hajlandónak kell, lenned arra, amit a legtöbbjük biztos, hogy nem tenne meg. – Vagyis mindig, a csapás iránnyal kell szembe menned.

Amit az emberek többsége csinál, egyértelműen látszik, hogy nem a sikerhez, a gazdagsághoz vagy a boldogsághoz vezet, ezért mindig csináld az ő cselekedetük ellentétjét.

  • Az emberek többsége nem hajlandó korán kelni, de neked muszáj.
  • Az emberek többsége nem hajlandó fejleszteni saját magát, de neked muszáj.
  • Az emberek többsége folyamatosan szórja a pénzét különböző fölösleges dolgokra, de neked ezt nem szabad.

Az emberek többsége beszél, de nem cselekszik.
Itthon mindenki határozottan okosnak hiszi magát, de elég csak szétnézni, hogy mi folyik itt valójában. – A csordaösztön erősen dominál a társadalmunkban.

Az önfegyelem és a kitartás erősebb, mint a tehetség.

Ha úgy érzed nincs meg benned az a bizonyos képesség, amire szükséged van, akkor aknázd ki a lehetőségeidet és építsd fel magadnak.

Összpontosítás, egyszerűsítés és koncentráció. – Néhány nagydolgot kell véghez vinni, nem sok kicsit.

A nagydolgok felépítése több időbe telik, ezért a sok kicsi cselekedettel leszel képes felépíteni azt a pár nagyot, amitől aztán megkapsz mindent.

A napi 1% ereje és hatása itt is fontos szerepet játszik, hiszen mindennap +1% évek múlva hatalmas javulást eredményez.

A 4 belső birodalom

  1. Egészséges tudatállapot
  2. Egészséges érzelmi állapot (A kifejezetlen érzések soha nem hallnak meg. Élve temetődnek el és idővel visszatérnek. – Sigmund Freud
  3. Fizikai egészség (Hosszú élettartam, optimális erőnlét)
  4. Lelki állapot/Spiritualitás (Emlékezés – Ki is vagyok valójában? + Meditáció)

A napod utolsó órája ugyan olyan fontos, mint a napod első órája.

Éppen ezért, este, lefekvés után, muszáj elkerülnünk a telefon, laptop, tablet vagy bármilyen eszköz használatát, ami kékfényt bocsájt ki. (A kékfény meggátolja a rendes pihenésünket.

Helyette inkább beszélgessünk a családtagjainkkal, szánjunk olvasásra a fennmaradó időt vagy meditáljunk.

A legfontosabb, hogy törekednünk kell az egyensúlyra, vagyis kemény munka után, kiadós pihenés jön. – Nem dolgozhatunk mindig.

„Amíg mi magunk nem vagyunk rendben gondolkodásmódban, érzelmi és lelki téren, valamint nem fordítunk megfelelő hangsúlyt az egészségünkre, addig a külső világunk is problémákkal áll elő.”

Természetesen átérzem a helyzetet és tény, hogy nem könnyű mindig jól cselekedni, megtenni minden fontos dolgot rendszeresen, sokszor akkor is, ha éppenséggel nincs kedved hozzá.

De, ezért szükségszerű kialakítani olyan szokásokat, amik előrébb visznek minket és nem pedig akaraterőből megoldani ezeket a helyzeteket.

Miért olyan jó a korai kelés?

Hát azért, mert mindenki más még alszik.
Van időnk magunkra és ilyenkor még nem „piszkolja” össze semmi az agyunkat.

Tisztaság és rend van a fejünkben, így elkezdhetünk azokra dolgokra koncentrálni, ami számunkra fontosak.

Én koránkelő típus vagyok.
Szeretem a napfelkeltét, szeretek reggelente sétálni, mikor üresek az utcák, jó idő van, nem zavar senki és semmi.

Azt pedig határozottan kimerem jelenteni, hogy ÉN sokkal produktívabb vagyok délelőtt, mint délután.

„A siker akkor csatlakozik hozzád, ha megfelelő életet élsz – magánéletben és a szakmádban is. Ha csak vágyódunk a nagyszerű, személyes fejlődésre, az pont olyan, mintha valaki egy gyönyörű kertről ábrándozna, ám nem ültetné el a növények magvait.”

A forradalmi reggeli rutin

Zárásképpen elérkeztünk a legfontosabb részhez, ami egy olyan reggeli rutint biztosít a számunkra, amivel nagy sikereket érhetünk el az időmúlásával. (Feltéve, ha mindennap alkalmazzuk!)

A forradalmi reggeli rutin:

  1. 20 perc intenzív mozgás – A reggeli aerob mozgás segít beindítani az agyunkat, oldja a stresszt…stb (20 perc izzadtság árán gyorsabban fogunk gondolkodni.)
  2. 20 perc „Énidő” – Naplóírással vagy a napod megtervezésével érdemes töltened, de én erősen ajánlom a meditációt is.
  3. 20 perc növekedés – Ide tartozik minden olyan tevékenység, ami segít a céljaink elérésében.
    Többek között a tanulás vagy az olvasás. (Önéletrajzok, pszichológia…stb hasonló témák)

Kitartás és türelem –

#LEGYÜNK TÖBBEN

Talán nem túlzás kijelenteni azt, hogy a csoportok és közösségek, nagy hatással vannak ránk.

Ugyanis képesek befolyásolni a gondolkodásmódunkat, a szemléletünket, valamint az érzelmeinkre is hatnak. – Pontosan ez az oka annak, hogy idővel, kicsit, mi is olyanná válunk, mint, a minket körülvevő emberek.

Amit kapunk tőlük, azt fogjuk tovább adni másoknak.
Egy olyan közösséget szeretnék kialakítani, akik napról-napra jobbá és még jobbá akarnak válni, vagyis folyamatosan a fejlődés lehetőségét keresik, az életük minden területen.

Ha valaki belép a csoportba, mert szeretné megváltoztatni az életét vagy jobbá tenni, akkor itt ne csak a lehetőséget találja meg erre, hanem közben társaságot is találjon magának és megbecsülést.

Hiszen aki, mer változtatni, mer fejlődni és időt, energiát, pénzt nem sajnálva halad folyamatosan előre, az, megérdemli a megbecsülést.

Igen, tisztában vagyok azzal, hogy az ilyen emberekből jóval kevesebb van a földön, de én bizakodva állok a témához.

Egy biztos.

Ha változtatni akarsz az életeden, akkor a legjobb lehetőség, most nyílt meg előtted! 

A Hajnal 5 óra klub lényege a korán kelés, amit egy „Forradalmi reggeli rutin” követ.

Ennek a rutinnak a célja, hogy a mentális fókuszunkat felpörgesse, a fizikai erőnlétünket megalapozza, valamint buzdítson minket arra, hogy a mai napon is a legjobb formánkat nyújtsuk.

Csatlakozz te is és élvezd ki minden előnyét a klubnak!

[Vásárold meg és olvasd el te is. - Kattints a képre]

hajnali 5 ora klub, robin sharma, onfejlesztes, hatekonysag, fejlodes, siker, eletmod

Az aranyóra

A könyvnek köszönhetően megtanulhatjuk…

…hogyan lehetünk képesek hajnal 5kor felkelni,

…hogyan használhatjuk ki a csendet és a nyugalmat,

…hogyan hat ránk, a zavaró tényezők hiánya.

Használjunk ki egy olyan napszakot, amikor még mások alszanak, vagy éppen csak ébredeznek, esetleg a social media oldalakat böngészésére pazarolják az idejüket.

Amíg az emberek többsége arra vágyakozik, hogy rendkívüli dolgok történjenek velük, addig mi vegyük kezünkbe az irányítást és érjük el ezeket a sikereket.

A korai kelés növeli a kreativitásunkat, megduplázza az energiánkat és megháromszorozza a produktivitásunkat.

Azzal bizonyára tisztában vagyunk, hogy mindannyiunknak, korlátozott mentális kapacitás áll a rendelkezésére, valamint nap közben a figyelmünk sokszor megoszlik.

Például a munka, a social Media oldalak böngészése vagy a különböző társas interakciók is energiát vesznek el tőlünk és megtörik a fókuszunkat.

Ennek köszönhető, hogy ebédidő környékén már semmire, nem vagyunk képesek koncentrálni, és a figyelmünk folyamatos megoszlása miatt, azokra a dolgokra sem figyelünk oda 100%-osan, amikkel foglalkozunk.

FLOW és fejlődés

Hajnal 5kor vagyunk az egyik legjobb állapotban a FLOW eléréséhez.

Ha többre vágysz, mint az átlag, akkor hajlandónak kell, lenned arra, amit a legtöbbjük biztos, hogy nem tenne meg. – Vagyis mindig, a csapás iránnyal kell szembe menned.

Amit az emberek többsége csinál, egyértelműen látszik, hogy nem a sikerhez, a gazdagsághoz vagy a boldogsághoz vezet, ezért mindig csináld az ő cselekedetük ellentétjét.

  • Az emberek többsége nem hajlandó korán kelni, de neked muszáj.
  • Az emberek többsége nem hajlandó fejleszteni saját magát, de neked muszáj.
  • Az emberek többsége folyamatosan szórja a pénzét különböző fölösleges dolgokra, de neked ezt nem szabad.

Az emberek többsége beszél, de nem cselekszik.
Itthon mindenki határozottan okosnak hiszi magát, de elég csak szétnézni, hogy mi folyik itt valójában. – A csordaösztön erősen dominál a társadalmunkban.

Az önfegyelem és a kitartás erősebb, mint a tehetség.

Ha úgy érzed nincs meg benned az a bizonyos képesség, amire szükséged van, akkor aknázd ki a lehetőségeidet és építsd fel magadnak.

Összpontosítás, egyszerűsítés és koncentráció. – Néhány nagydolgot kell véghez vinni, nem sok kicsit.

A nagydolgok felépítése több időbe telik, ezért a sok kicsi cselekedettel leszel képes felépíteni azt a pár nagyot, amitől aztán megkapsz mindent.

A napi 1% ereje és hatása itt is fontos szerepet játszik, hiszen mindennap +1% évek múlva hatalmas javulást eredményez.

A 4 belső birodalom

  1. Egészséges tudatállapot
  2. Egészséges érzelmi állapot (A kifejezetlen érzések soha nem hallnak meg. Élve temetődnek el és idővel visszatérnek. – Sigmund Freud
  3. Fizikai egészség (Hosszú élettartam, optimális erőnlét)
  4. Lelki állapot/Spiritualitás (Emlékezés – Ki is vagyok valójában? + Meditáció)

A napod utolsó órája ugyan olyan fontos, mint a napod első órája.

Éppen ezért, este, lefekvés után, muszáj elkerülnünk a telefon, laptop, tablet vagy bármilyen eszköz használatát, ami kékfényt bocsájt ki. (A kékfény meggátolja a rendes pihenésünket.

Helyette inkább beszélgessünk a családtagjainkkal, szánjunk olvasásra a fennmaradó időt vagy meditáljunk.

A legfontosabb, hogy törekednünk kell az egyensúlyra, vagyis kemény munka után, kiadós pihenés jön. – Nem dolgozhatunk mindig.

„Amíg mi magunk nem vagyunk rendben gondolkodásmódban, érzelmi és lelki téren, valamint nem fordítunk megfelelő hangsúlyt az egészségünkre, addig a külső világunk is problémákkal áll elő.”

Természetesen átérzem a helyzetet és tény, hogy nem könnyű mindig jól cselekedni, megtenni minden fontos dolgot rendszeresen, sokszor akkor is, ha éppenséggel nincs kedved hozzá.

De, ezért szükségszerű kialakítani olyan szokásokat, amik előrébb visznek minket és nem pedig akaraterőből megoldani ezeket a helyzeteket.

Miért olyan jó a korai kelés?

Hát azért, mert mindenki más még alszik.
Van időnk magunkra és ilyenkor még nem „piszkolja” össze semmi az agyunkat.

Tisztaság és rend van a fejünkben, így elkezdhetünk azokra dolgokra koncentrálni, ami számunkra fontosak.

Én koránkelő típus vagyok.
Szeretem a napfelkeltét, szeretek reggelente sétálni, mikor üresek az utcák, jó idő van, nem zavar senki és semmi.

Azt pedig határozottan kimerem jelenteni, hogy ÉN sokkal produktívabb vagyok délelőtt, mint délután.

„A siker akkor csatlakozik hozzád, ha megfelelő életet élsz – magánéletben és a szakmádban is. Ha csak vágyódunk a nagyszerű, személyes fejlődésre, az pont olyan, mintha valaki egy gyönyörű kertről ábrándozna, ám nem ültetné el a növények magvait.”

A forradalmi reggeli rutin

Zárásképpen elérkeztünk a legfontosabb részhez, ami egy olyan reggeli rutint biztosít a számunkra, amivel nagy sikereket érhetünk el az időmúlásával. (Feltéve, ha mindennap alkalmazzuk!)

A forradalmi reggeli rutin:

  1. 20 perc intenzív mozgás – A reggeli aerob mozgás segít beindítani az agyunkat, oldja a stresszt…stb (20 perc izzadtság árán gyorsabban fogunk gondolkodni.)
  2. 20 perc „Énidő” – Naplóírással vagy a napod megtervezésével érdemes töltened, de én erősen ajánlom a meditációt is.
  3. 20 perc növekedés – Ide tartozik minden olyan tevékenység, ami segít a céljaink elérésében.
    Többek között a tanulás vagy az olvasás. (Önéletrajzok, pszichológia…stb hasonló témák)

Kitartás és türelem –

#LEGYÜNK TÖBBEN

Talán nem túlzás kijelenteni azt, hogy a csoportok és közösségek, nagy hatással vannak ránk.

Ugyanis képesek befolyásolni a gondolkodásmódunkat, a szemléletünket, valamint az érzelmeinkre is hatnak. – Pontosan ez az oka annak, hogy idővel, kicsit, mi is olyanná válunk, mint, a minket körülvevő emberek.

Amit kapunk tőlük, azt fogjuk tovább adni másoknak.
Egy olyan közösséget szeretnék kialakítani, akik napról-napra jobbá és még jobbá akarnak válni, vagyis folyamatosan a fejlődés lehetőségét keresik, az életük minden területen.

Ha valaki belép a csoportba, mert szeretné megváltoztatni az életét vagy jobbá tenni, akkor itt ne csak a lehetőséget találja meg erre, hanem közben társaságot is találjon magának és megbecsülést.

Hiszen aki, mer változtatni, mer fejlődni és időt, energiát, pénzt nem sajnálva halad folyamatosan előre, az, megérdemli a megbecsülést.

Igen, tisztában vagyok azzal, hogy az ilyen emberekből jóval kevesebb van a földön, de én bizakodva állok a témához.

Egy biztos.

Ha változtatni akarsz az életeden, akkor a legjobb lehetőség, most nyílt meg előtted! 

Attila

Attila

Szólj hozzá!

#heti-hatás

A hét legjobb tartalmai, amik hatással voltak rám.
Ez mind 5 percbe sűrítve, és teljesen ingyen.

#Várd a pénteket!

Szeretnéd elérni a legjobb éned?

Iratkozz fel a #HETI-HATÁS hírlevélre, és minden héten megkapod a legjobb tartalmakat, amikből inspirációt meríthetsz, valamint produktívabbá válhatsz.

Semmi spam. Csak a legjobb ötletek, és tartalmak, amiket az adott héten találtam.

#Várd a pénteket!

×
×

Cart